top of page

אימון מנהלים -3 שאלות לשיפור היכולת שלך

עודכן: 24 בפבר׳ 2019






3 שאלות בסה"כ, כדי שהיא תראה את המציאות בה היא נמצאת ומצד שני תזהה מהו השינוי שעליו היא רוצה שנדבר.

אפשר להסתבך בראש של עצמך עם מה לא עובד. ביום יום, רב המנהלים לא מצליחים לייצר לעצמם זמן חשיבה והתבוננות. הם מרגישים שמשהו לא בסדר אבל קשה ממש ליצר פיסקה אחת שמסבירה לעצמך במילים פשוטות- קשה לראות את ההשקתפות של עצמך. להבין מה בדיוק מפעיל מה- לפרק את זה ליחידות קטנות יותר ולהסתכל על כל חלק מהפאזל שנקרא "הניהול שלי".


אימון מנהלים

כשאנחנו נפגשים לשיחת אימון, לפעמים זו הפעם הראשונה שאפשר בכלל לתת לעצמך שקט מהיום יום ולצלול ביחד לשאלות על התפקוד שלך ועל מה את.ה רוצה לשנות ולפתח בעצמך.

פתאום זה כיף לקבל מרחב לעצמך מלרוץ כל היום אחרי משימות ועובדים, תקציב ובעיות להתיישב ולדעת שזה הזמן שלך. שעה שאין בה טלפונים ומיילים והודעות ואין משהו אחר לעשות חוץ מלחשוב, לנהל שיחה עמוקה ולהגיע לתובנות.

לפעמים זה קשה - להתחיל לענות על שאלות כאלו והרבה מהתשובות יכולות להיות - לא יודע.ת, אין לי תשובה.

זה בסדר- לוקח זמן להתרגל לנתח מציאות עם עוד מישהו שהוא לא חבר אבל הוא ממש בצד שלך, מישהו שרק מקשיב לך ונותן לך לשמוע ולחשוב על התשובות.

כמה פעמים יש לך הזדמנות לעצור?

להתמקד בעצמך?

לעשות את זה באופן אמיתי ומעמיק

עם שאלות כאלו שלפעמים מטלטלות

מעלות חיוך וגאוה

או משאירות אותך עם סימן שאלה?


לא משנה מה האתגר שלך בעבודה או בתפקיד , מה שיכול לעשות את השינוי שיהיה ה-Game Changer שיתן פתאום דחיפה עצומה קדימה, זה תהליך פשוט- תהליך שבסך הכל שואל וחוקר ודרך זה מאפשר לך להבין איך להיות מנהל משפיע, איך לחשוב אסטרטגית או אולי לבדוק את הצעד הבא בקריירה.

מה הן 3 השאלות שלך?





126 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page